Viac objednávok z reklamy Google Ads

11 rokov pomáham firmám a živnostníkom získať viac zákazníkov a objednávok vďaka reklame Google Ads.

Kľúč k úspechu:

  1. Bezchybné meranie konverzií.
  2. Správne typy a nastavenia kampaní.
  3. Presné cielenie reklám a optimalizácia podľa výsledkov.

Ak niektorá z týchto troch podmienok nie je splnená, váš úspech v Google Ads bude len otázkou náhody.

V Google Ads platíme Googlu za každé kliknutie na reklamu. Je preto dôležité, aby na vaše reklamy neklikal hocikto, ale vaši zákazníci – ľudia, ktorí si objednajú vaše služby a produkty.

Firmy a živnostníci často platia za kliknutia na reklamy zbytočne mnoho, a vďaka nesprávnym nastaveniam nemajú dosť objednávok. Niekedy im nepomôže ani to, ak si na Google Ads najmú marketingovú agentúru. Ak nepatríte medzi miliónových TOP klientov, vaše reklamy budú možno spravovať neskúsení agentúrni juniori. Za 11 rokov praxe som videl mnoho kampaní, ktoré marketingoví juniori nedokázali dostať do zisku, a len míňali klientovi peniaze.

Keď som po nich prevzal klientov účet Google Ads, obvykle som mu reklamy dostal do zisku už za pár dní, a v ďalších mesiacoch som klientovi zisky navyšoval:

Google Ads

Moje skúsenosti v troch bodoch:

  1. Takmer vždy je možné dostať reklamy Google do zisku.
  2. Ak zákazníci hľadajú vaše služby a produkty v Google.
  3. A ak máte na vašom webe dobrú ponuku.

V niektorých extrémne konkurenčných oblastiach s nízkou maržou to ale môže byť mimoriadne náročné – vtedy úspech závisí najmä na neodolateľnosti vašej ponuky.

Niektorí moji klienti…

… ktorým spravujem reklamy Google Ads, investujú do Google Ads asi 5 až 10 Eur denne a viac. Sú to menšie firmy a živnostníci, ktorí potrebujú pravidelný prísun nových objednávok a zákazníkov.

Iní moji klienti…

… investujú denne do Google Ads 50 až 100 Eur denne a viac. Sú to stredné a väčšie firmy, ktoré chcú rásť a získať väčší podiel na trhu.

Všetci sú v zisku. A vy?

U mňa získate služby skúseného senior špecialistu Google Ads za férové ceny – UXmedia nie je agentúra. Na vašich kampaniach a reklamách budem pracovať osobne – žiadni juniori, ktorí včera vyšli zo školy a o podnikaní nevedia nič, pretože nikdy nepodnikali. Ja podnikám v marketingu od roku 2008 a od 2014 sa špecializujem na reklamu Google Ads.

Aj po 11 rokoch v Google Ads s vysokým pracovným nasadením pomáham firmám a živnostníkom zlepšiť výsledky reklám. Získať klientom viac objednávok. Viac zákazníkov. A neplatiť za zbytočné kliknutia len preto, že máte zle nastavené reklamy a nesprávny typ kampane.

Chcete viac objednávok z Google Ads?

Mám pre vás špeciálnu jednorazovú ponuku:

30 dní maximalizácie Google Ads

Najmite si ma na 30 dní, počas ktorých sa kompletne postarám o vaše reklamy Google Ads:

  1. Skontrolujem a doladím vaše kampane a nastavenia.
  2. Vytvorím vám nové, presne cielené kampane a ziskové reklamy.
  3. A optimalizujem ich podľa výsledkov tak, aby ste získali maximum objednávok.

Budete prekvapení, ako sa môžu výsledky reklám Google Ads zlepšiť už za pár dní profi optimalizácie kampaní.

Po 30 dňoch spolupráce…

… sa sami rozhodnete, či v spolupráci pokračujeme, alebo si budete Google Ads ďalej spravovať sami. Žiadne zmluvy ani výpovedné lehoty – spolupráca pokračuje, kým sú obe strany spokojné.

Extra bonus

Ponúkam vám 50% zľavu za moje služby, ak mi dáte nezáväzný súhlas, že môžem publikovať moju 30-dňovú prácu na vašich kampaniach do anonymizovanej prípadovej štúdie, ktorú zverejním na mojom webe. Štúdiu vám vopred ukážem a zverejním ju len po vašom schválení – ak mi prípadovú štúdiu na záver neschválite, publikovať ju nebudem a zľava vám zostáva.

Máte záujem?

Vyžiadajte si nezáväznú cenovú ponuku 30-dňovej maximalizácie Google Ads:

    Roman Plencner
    UXmedia.sk

    +421 904 987 044
    (Volajte dnes: 8.00. – 18.00.)

    Ochrana osobných údajov.