Dostanem vaše kampane do zisku.
Žiadne zmluvy ani výpovedné lehoty – spolupráca trvá, kým sú obe strany spokojné. Spravujem a optimalizujem kampane Google Ads živnostníkom a firmám. Neváhajte:
Dlhodobá spolupráca
Rád vám pomôžem aj jednorazovo – ale väčšina mojich klientov so mnou spolupracuje dlhodobo. Vďaka tomu dosiahneme v kampaniach najlepšie výsledky. Dlhodobá spolupráca znamená:
- viac dát na optimalizáciu kampaní,
- viac objednávok a zákazníkov,
- a vaša firma môže rásť.
Ako to prebieha?
Na začiatku…
… skontrolujem vaše Google Ads – nastavenia, štatistiky, kampane, reklamné skupiny, reklamy, cielenie a iné. Preverím vyhľadávacie dopyty a meranie konverzií. Analyzujem nevyužité možnosti a príležitosti získať viac objednávok a zákazníkov. Ak ešte nepoužívate Google Analytics a Google Search Console, prepojím ich s Google Ads, aby sme získali viac dát na optimalizáciu.
Pokračujem…
… vytvorením nových kampaní – správna štruktúra kampaní a reklamných skupín pomáha spresniť cielenie. Postarám sa o správne geografické a jazykové nastavenia, optimalizujem ceny za kliknutie a spustím A/B testovanie reklám. Prípadne navrhnem zlepšenie konverzného pomeru vášho webu.
Správne typy kampaní…
… a správne nastavenia, lepšie reklamy a presné cielenie obvykle prinášajú viditeľné výsledky už v prvom mesiaci spolupráce. V ďalších mesiacoch môžeme pokračovať priebežnou optimalizáciou kampaní podľa dát z Google Ads – Google Analytics – Google Search Console. V rámci mojej pravidelnej práce na kampaniach kontrolujem:
- počet konverzií za určité obdobia, ceny za konverzie, konverzný pomer reklám, zdroje konverzií,
- rozpočty a náklady kampaní, ceny za kliknutia (CZK) a pozície reklám,
- mieru prekliku reklám, počet zobrazení a kliknutí na reklamy, podiel zobrazení reklám vo vyhľadávaní Google,
- vyhľadávacie dopyty, kľúčové slová a publiká,
- konverzný pomer cieľových stránok,
- výsledky A/B testovania reklám,
- a iné (ROI, ROAS…).
… a následne kampane dolaďujem podľa výsledkov. Postarám sa o to, aby sa vaše reklamy zobrazovali tým správnym zákazníkom, ktorí skutočne majú záujem o vaše služby a produkty.
Máte záujem o spoluprácu, alebo sa chcete na niečo spýtať?
Rád vám pomôžem:
Roman Plencner
16 rokov v marketingu
Prečítajte si: ako funguje Google Ads?