Ako spoznáte dobrý web?
1. Dobrý web je ziskový
Predstavte si váš nový web ako cestu, ktorá hladko prevedie vašich zákazníkov až k úspešnému odoslaniu objednávky.
2. Bezchybne funguje
Dobrý web je rýchly a spoľahlivý. Ľahko sa vašim zákazníkom používa – samozrejme aj tým, ktorí si ho zobrazia v mobile.
3. Ľahko sa upravuje
Potrebujete pridať alebo upraviť služby, produkty, vzhľad a obsah webu? S dobrým webom je to otázka pár kliknutí.
Dobrý web je kombajn na objednávky
Pekný webdesign nestačí
Pri návrhu firemného webu riešim:
- Vaše potreby a ciele – čo od nového webu očakávate?
- Zákazníkov – kto sú vaši zákazníci a čo ich motivuje k nákupu?
- Stratégiu, brand a obsah – ako prepojiť vaše ciele s potrebami a nákupnými motívmi zákazníkov?
Preto vám dodám web...
… kompletne na kľúč vrátane textového a obrázkového obsahu. A preto budem mať na vás pri tvorbe vášho nového webu mnoho otázok.
Inak to nejde – musím porozumieť vášmu biznisu, firemnej filozofii, výhodám vašej ponuky. Ale aj vašim zákazníkom, ich motivácii a potrebám.
Po dodaní webstránky
Obsah vášho nového webu si hravo upravíte aj sami. Ochotne vám poradím, pomôžem, alebo upravím obsah a funkcie podľa vašich potrieb.
Ak vám spravujem aj PPC reklamné kampane (Google Ads), pokračujem v zlepšovaní obchodného výkonu webu A/B testovaním cieľových stránok pre reklamy.
Pre koho rád pracujem:
Pre firmy
Väčšina mojich klientov sú menšie a stredné firmy. Špecializujem sa najmä na firemné webové stránky s ponukou služieb a produktov. V spolupráci s externými špecialistami, za ktorých prácu ručím a ktorých si najímam na vlastné náklady, vieme realizovať aj náročné projekty.
Pre živnostníkov
Rád pomáham aj živnostníkom. Som jeden z vás 🙂 a po 12 rokoch podnikania v marketingu viem, aké je náročné úspešne konkurovať na internete veľkým firmám. Vďaka dobrému webu a prípadne reklamnej kampani Google Ads (odporúčam) získate viac zákazníkov a objednávok.
Ukážky webstránok:
Rollos.sk:

Premis.sk:

Mstar.sk:

UXmedia.sk
1. Skúsenosti
Ostrá prax v internetovom marketingu od roku 2008. Od copywritingu a SEO, cez PPC reklamu Google Ads až po tvorbu úspešných firemných webov.
2. Výkon
Mojou prácou je výkonnostný marketing. Od návrhu kampaní a webstránok cez ich realizáciu až po A/B testovanie = viac zákazníkov a objednávok.
3. Spolupráca
Menšie úpravy webstránky alebo kampaní často realizujem už do hodiny od požiadavky klienta. Blesková e-mailová zákaznícka podpora 365 dní v roku.
Máte záujem?
Alebo sa chcete len nezáväzne poradiť?