Ako spoznáte dobrý web?

1. Dobrý web je ziskový

Predstavte si váš nový web ako cestu, ktorá hladko prevedie vašich zákazníkov až k úspešnému odoslaniu objednávky.

2. Bezchybne funguje

Dobrý web je rýchly a spoľahlivý. Ľahko sa vašim zákazníkom používa – samozrejme aj tým, ktorí si ho zobrazia v mobile.

3. Ľahko sa upravuje

Potrebujete pridať alebo upraviť služby, produkty, vzhľad a obsah webu? S dobrým webom je to otázka pár kliknutí.

Dobrý web je kombajn na objednávky

Pekný webdesign nestačí

Pri návrhu firemného webu riešim:

  1. Vaše potreby a ciele – čo od nového webu očakávate?
  2. Zákazníkov – kto sú vaši zákazníci a čo ich motivuje k nákupu?
  3. Stratégiu, brand a obsah – ako prepojiť vaše ciele s potrebami a nákupnými motívmi zákazníkov?

Preto vám dodám web...

kompletne na kľúč vrátane textového a obrázkového obsahu. A preto budem mať na vás pri tvorbe vášho nového webu mnoho otázok.

Inak to nejde – musím porozumieť vášmu biznisu, firemnej filozofii, výhodám vašej ponuky. Ale aj vašim zákazníkom, ich motivácii a potrebám.

 

Z

Po dodaní webstránky

Obsah vášho nového webu si hravo upravíte aj sami. Ochotne vám poradím, pomôžem, alebo upravím obsah a funkcie podľa vašich potrieb.

Ak vám spravujem aj PPC reklamné kampane (Google Ads), pokračujem v zlepšovaní obchodného výkonu webu A/B testovaním cieľových stránok pre reklamy.

Pre koho rád pracujem:

Pre firmy

Väčšina mojich klientov sú menšie a stredné firmy. Špecializujem sa najmä na firemné webové stránky s ponukou služieb a produktov. V spolupráci s externými špecialistami, za ktorých prácu ručím a ktorých si najímam na vlastné náklady, vieme realizovať aj náročné projekty.

Pre živnostníkov

Rád pomáham aj živnostníkom. Som jeden z vás 🙂 a po 12 rokoch podnikania v marketingu viem, aké je náročné úspešne konkurovať na internete veľkým firmám. Vďaka dobrému webu a prípadne reklamnej kampani Google Ads (odporúčam) získate viac zákazníkov a objednávok.

UXmedia.sk

1. Skúsenosti

Ostrá prax v internetovom marketingu od roku 2008. Od copywritingu a SEO, cez PPC reklamu Google Ads až po tvorbu úspešných firemných webov.

2. Výkon

Mojou prácou je výkonnostný marketing. Od návrhu kampaní a webstránok cez ich realizáciu až po A/B testovanie = viac zákazníkov a objednávok.

w

3. Spolupráca

Menšie úpravy webstránky alebo kampaní často realizujem už do hodiny od požiadavky klienta. Blesková e-mailová zákaznícka podpora 365 dní v roku.

Máte záujem?

Alebo sa chcete len nezáväzne poradiť?