Najčastejšie otázky klientov…

… a moje odpovede:

1. Dostanete naše kampane do zisku?

— Nezáväzne ma kontaktujte a pozriem sa na to.

2. Pre koho pracujete?

— Ako Google Ads špecialista na voľnej nohe pomáham firmám aj živnostníkom.

3. Môžete nám skontrolovať, či máme dobre spravované kampane?

— Samozrejme. Skontrolujem vaše kampane, nastavenia, cielenie. Formou nezáväzného poradenstva alebo plateného auditu Google Ads.

4. Akí „veľkí“ sú vaši klienti?

— Spravujem a optimalizujem Google Ads pre menších klientov, ale aj pre firmy s miliónovým obratom. Viem sa prispôsobiť a vždy pre vás spravím maximum.

5. Potrebujeme k spolupráci osobné stretnutia?

— Úplne nám postačí e-mailový, prípadne telefonický kontakt. Mám klientov z celého Slovenska, od Bratislavy až po Košice. Pracujem externe, na diaľku.

6. Koľko stoja vaše služby?

— Rád vám vypracujem cenovú ponuku na mieru. Alebo mi nezáväzne navrhnite odmenu z vašej strany, na základe vašich možností a požiadaviek.

7. Aké typy kampaní používate?

— Typy kampaní zvolím podľa obchodných zámerov klienta tak, aby boli pre neho prínosom. Pre firmy je osvedčeným základom kampaň vo vyhľadávaní Google a remarketing – tieto kampane vynikajú presným cielením a výbornými výsledkami. Plus Nákupy Google pre e-shopy (Google Shopping) a iné kampane podľa potrieb klienta. Používam všetky typy reklám – od textových reklám vo vyhľadávaní, cez bannerové a nákupné reklamy, až po videoreklamy (ak si ich klient natočil).

8. Prečo ponúkate aj kurz Google Ads?

— Chcem pomôcť podnikateľom, ktorí si kampane spravujú sami. Môj online kurz Google Ads je zameraný na to, čo je v Google Ads najdôležitejšie – ako dostať kampane do zisku.

9. Aké sú najčastejšie chyby v Google Ads?

— Keď získam nového klienta, bežne nachádzam chyby už v základných nastaveniach kampaní – napr. kampaň vo vyhľadávaní Google je kombinovaná s Obsahovou sieťou. Nesprávna štruktúra reklamných skupín znemožňuje presné cielenie reklám. Nevhodné kľúčové slová a typy zhody takisto. Zásadnou chybou je nesprávne nastavené meranie konverzií (objednávok, dopytov) a použitie nevhodných typov kampaní. Je toho omnoho viac – za posledných 10 rokov len jediný raz ku mne prišiel nový klient s dobre nastavenými a bezchybne vytvorenými kampaňami.

10. Budú sa naše reklamy zobrazovať na prvom mieste v Google?

— Google zobrazuje nad neplatenými (organickými) výsledkami vyhľadávania maximálne tri až štyri textové reklamy Google Ads. Pracujem na tom, aby sa reklamy mojich klientov zobrazovali na popredných pozíciách – ale najmä na tom, aby klientom prinášali zisk.

11. Je možné dostať do zisku každú kampaň?

— V niektorých vysoko konkurenčných oblastiach je to náročné. Najmä, ak v odvetví prebieha cenová „vojna“ a tlačí ceny predávaných produktov – služieb dolu. Závisí to aj na vašej ponuke. Ľudia chcú nakupovať s pocitom, že si objednali výhodne a rozumne. Že nemohli nakúpiť lepšie. Doprajte im tento pocit na vašom webe alebo e-shope, a predaje začnú stúpať.

12. Môžem si vaše služby objednať aj jednorazovo?

— Samozrejme, som otvorený všetkým formám spolupráce. Väčšina klientov však so mnou spolupracuje dlhodobo, pretože sa im to oplatí – šetrím im čas a zarábam im peniaze. Pomáham im rásť.


Máte záujem o spoluprácu, alebo sa chcete na niečo spýtať?

Rád vám pomôžem:


Roman Plencner
16 rokov v marketingu
UXmedia.sk